måndag 9 april 2012

Slapp dag...

Hej!

Vilket grått och trist väder det är idag. Vaknade för ungefär 2 timmar sedan men jag har inte orkat göra någonting annat än att äta frukost och degat i soffan. Men snart hade jag tänkt att jag skulle försöka hoppa ur pyjamasen och sätta på mig några andra kläder, fast ändå myskläder.

Idag kommer jag inte göra något speciellt på grund utav detta trista väder. Funderar på att mysa ner mig i soffan och kolla på någon bra film och kanske baka något. Jag bakar förmestadels för att det är roligt och för att sysselsätta mig med något haha! Så tro inte att jag kommer sitta och trycka i mig massa bakelser för det gör jag inte... Ska vara nyttig istället!

Men nu finns det inte så mycket mer jag kan säga, men nu vet ni lite om vad jag ska göra idag ;) vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar