fredag 27 april 2012

Äntligen helg

Hej på er!

Visst är det skönt att det är fredag och att en riktigt go långhelg väntar, kan nästan inte bli bättre! Jag ser framemot denna helgen för jag kommer göra lite av varje. Imorgon skall jag till stan med min underbara vän Amanda, vi ska shoppa lite smått, kanske ta en mysig fika någonstans och sedan lite senare på eftermiddagen ska vi gå på bio! så jag kommer helt enkelt tillbringa min dag i stan imorgon och ha det bra, kanske får jag med mig något fint hem vem vet? haha!

Om ni undrar så ska vi se en film som heter Lucky One som vi båda var helt överens om då vi såg trailen på filmen och fick syn på att snygga Zac Efron spelar huvudperson, haha! den verkar jättebra och den är har precis kommit för den hade biopremiär i idag tror jag om jag inte minns helt fel.

Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag och att ni får en mysig fredagskväll, själv ska jag alldeles strax äta en riktigt god middag och sedan blir det nog att mysa i soffan och kolla på Let´s Dance.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar