fredag 13 april 2012

It´s a brand new day!

Hej på er!

Hur mår ni?

Jag mår jättebra! och ser fram emot denna dagen väldigt mycket även fast jag bara skall vara hemma, haha! det ser ju ut att bli lika fint väder som det var igår så då känner jag mig på bra humör.

Igår var jag med Jennifer hela dagen, vi umgicks och tittade på film och sedan lite senare på kvällen åkte jag och mamma till gymmet för att köra lite hårda pass! det blev crosstrainern för mig i ungefär 26 minuter... sjukt jobbigt var det! men så blir det om man inte tränat på en vecka typ. I alla fall sedan när jag hade gjort det gjorde jag lite styrka och sist ett tufft shape-pass (mage & rygg) alltid lika tufft men åh så skönt det känns efteråt, ska nog träna imorgon också mår så bra av det :))

Annars så ska jag inte göra något speciellt idag, vara ute mycket och sedan så ska jag sätta mig och repetera lite saker i matten och kanske få gjort lite Bild också!

Jag hoppas att ni får en riktigt härlig dag och att ni är ute mycket och njuter av vädret!

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar