söndag 22 april 2012

Godnatt

Hej!

Har haft en riktigt bra dag idag även fast jag bara har pluggat och slappat. Har pluggat matte för det mesta och det känns faktiskt bra nu när jag tagit tag i mitt problem, brukar ibland flytta saker framför mig men det har jag lärt mig nu att det inte funkar! Bättre att göra sina saker i tid istället för det vinner man tid på. Sedan har jag pluggat lite tyska ord som jag har som läxa tills imorgon, orden sitter inte helt ännu men jag tänkte att jag skulle lägga mig i min säng nu och kolla igenom så mycket jag orkar och sedan blir det nog att släcka lampan...har varit så trött idag och jag mår nog bara bra om jag får lite extra sömn :)

Imorgon taggar jag orientering på idrotten! Usch, är verkligen kass på orientering... Hahaha! Aja, får göra mitt bästa bara.

Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar