torsdag 5 april 2012

PÅSKLOV!!!

HEJ!

ÄNTLIGEN är det påsklov! har inte fattat det ännu men visst är det skönt?! Ska bara slappa, titta på bra serier, träna, vara med goa kompisar och ja bara ta det lugnt och ladda batterierna så att jag kan köra hårt sedan :)

haha, ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga är bara så glad att jag äntligen ska få vara ledig och inte bara vara ledig en helg utan en hel vecka. Tycker att man kämpar så mycket i skolan så man är verkligen värd detta nu.

Hur som helst så har jag inga planer för resten av dagen skall bara landa och ta det lugnt tror jag och imorgon hade jag tänkt att köra ett tufft pass på gymmet och sedan skall jag baka bröd med mamma som vi skall ha med oss på påskafton då vi skall åka till kusinerna! skall bli jätteroligt att få träffa dom, var nämligen väldigt längesedan nu.

Hoppas att ni har haft en bra dag! nu skall jag lägga mig i min säng, slappa och kolla på några spännande avsnitt av True Blood!

Hej på en stund <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar