lördag 28 april 2012

En lyckad dag!

Hej! Har verkligen haft en toppen dag idag med min going Amanda! Vi åt lunch på resturang, kollade i affärer och sedan på eftermiddagen så kollade vi som sagt på bio, filmen the lucky one var jättebra, Zac Efron är en riktig snygging verkligen!! Sedan efter filmen var slut så hade vi tänkt åka hem men vi bestämde oss för att ta en fika på Espresso House, så fick det bli! Vi åt varsin hallonpaj med vaniljkräm, så jäääkla gööd!! Och så delade vi på en stor Chai Latte Som jag tyckte smakade piss, HAHA! Men Amanda tyckte om den så hon fick den för sig själv :) Så här har min dag sett ut och jag är jätte nöjd! Tack för en riktigt bra dag kompis, kunde inte ha blivit bättre Love youu!! ❤ imorgon är det söndag och jag inga planer, ska nog göra lite skolarbeten och lite sånt och blogga förstås! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar