lördag 7 april 2012

Godnatt...

Hej

Har haft en toppen bra dag och påskafton hos mina underbara och goa kusiner. Men just nu känner jag att mina ögonlock bara vill stängas för en stund, känner mig så trött och därför skall det bli skönt att bara få lägga sig och sova. Ska lägga mig och bara tänka för en stund på denna underbara dag som varit. Har ätit massa gott [mat] nästan inget godis bara några små, små bitar men jag har inget ont av det känner bara att jag mår bättre i magen när jag inte stoppat i mig massa sötsaker.

Hur som helst kan jag ju berätta om vad jag fick i mitt fina påskägg som vi fick leta efter i trädgården. Ja bortsett från godiset sim låg där så fick jag också en ögonbrynspenna. Det var faktiskt roligt att inte bara få godis i sitt påskägg utan också något som har användning av. En ögonbrynspenna är något som jag velat ha ett tag så det var bra att min mamma visste om det... Hihi ;))

Nej, men nu måste jag sova är ju en dag imorgon också... Sov gott finisar ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar