måndag 30 april 2012

Plugga idag...

Godmorgon

Vilket fint väder vi får idag igen! såå härligt. Vaknade för en liten stund sedan och nu sitter jag och äter en god frukost med te och sånt. Sitter samtidigt som jag äter och försöker planera denna dagen på bästa sätt men det går lite sådär, speciellt när det här sånt här fint väder. För jag hade tänkt ta denna dagen som en liten pluggdag för jag känner att jag har saker som jag både skulle behöva få klart och även sådana uppgifter som jag skulle behöva börja på i alla fall. Men det är så typiskt att man hade tänkt plugga när det är så fint väder men jag känner att om jag inte börjar på uppgifterna så får jag bara dåligt samvete sedan. Jag sätter igång i tid och så får jag se hur lång tid jag sitter.

Nu ska jag fortsätta njuta av min frukost. Ni får ha en härlig dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar