torsdag 26 april 2012

Lite, lite lugnare...

Hej finisar!

Kom hem från skolan för en liten stund sedan och nu sitter jag och äter mellanmål. Jag ledsen för att det varit så dålig bloggning, inte alls roligt och jag vill verkligen inte att det skall vara så för jag tycker verkligen om att blogga men det har varit så mycket med skolan hela tiden så jag har inte riktigt haft den tid som jag velat till bloggandet. För att finns det mer tid så blir mina inlägg mycket bättre än att jag lägger in ett inlägg med bara några rader, inte lika roligt att läsa och speciellt inte om jag inte har något roligt att berätta. Nu har vi inte lika mycket i skolan vilket betyder att det blir lite lugnare nu men inte helt, det kommer ju finnas lite prov hit och lite inlämingar dit men jag ska verkligen göra så gott jag kan med blogg biten, lägga in lite mer bilder och sånt.

Kan säga att jag på sätt och vis är klar med denna veckan, inga mer läxor eller prov. Har några grejer men det är inget stress med dem, kan göra dem i helgen för nu ska jag lägga lite tid på min blogg. Börjar med att lägga upp några fina bilder från igår när jag var på 14-årskalas hos min kusin Alice. 

Så håll utkik mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar