onsdag 11 april 2012

Regn, regn, regn...

Godförmiddag!

Kan säga att jag börjar bli trött på detta vädret! det bara regnar hela tiden, allt är bara grått och jag känner att mitt humör inte riktigt är på topp som det brukar vara. Jag känner bara för att ligga i min säng, mysa och kolla på serier men det kan jag ju inte heller göra hela dagarna...blir så lat då haha!

Smsade med Disa förut så vi ska kanske hitta på något lite senare men jag har ingenaning om vad vi skall hitta på förutom att bara sitta vid datorer och kolla på film. Det kan också vara mysigt men jag skall inte klaga för jag har ju faktiskt påsklov och är i alla fall ledig!

Har ingenaning om vad jag skall göra nu, har klätt på mig och sitter i min säng och bara gör ingenting. Har funderar på om jag skulle jobba lite på en bild-uppgift och repetera lite saker i matteboken som jag tycker är lite klurigt...får se om jag lyckas sätta mig i någon timma med det.

Vi hörs senare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar