tisdag 10 april 2012

En riktigt bra dag!

Hej på er!

Förlåt för att jag inte bloggade innan jag åkte i morse men det var för att jag hade lite bråttom så att jag inte hann med det. Men jag vill i alla fall säga att jag har haft en jättebra dag! var som sagt på BIO med min mamma och syster, vi såg Kvarterets skatan den som finns som serier men som nu gjorts som en film också. Filmen var jättebra och riktigt rolig, fick några riktigt goa skratt i mellanåt så det var lyckat!

När filmen var slut bestämde vi oss för att vara kvar i stan och gå titta lite affärer. Vi gick runt ganska länge och jag hittade två, små fina saker. En jättefin ring som jag kommer använda mycket och sedan hittade jag en fin och färgglad scarf som jag tyckte skulle vara fin på mig nu i vår, så den köpte jag! Tänkte att ni skulle få se bilder så det kommer i detta inlägget. Sedan har ju också massa härliga bilder från påskafton i lördags så det lägger jag också upp fast det kommer alldeles strax så håll utkik!

Ring från DIDDI- 249:-
Scarf från Åhlens- 129:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar