söndag 22 april 2012

Pluggdag...

Hej mina fina!

Tog en liten bloggpaus de senaste dagarna då det varit fullspeckat i skolan, haft mycket att göra. Och det kommer jag nog ha här framöver men så ni får inte förvänta er för mycket av mig, kommer upp ca 2 inlägg om dagen och ibland ett inlägg det beror på hur mycket tid jag har. Som just nu har jag inte så mycket tid då jag måste sätta igång och verkligen rå plugga matte, har en svinviktig prov på onsdag. Så min söndag kommer inte bli så speciell är jättetrött idag också, var på släktkalas igår och firade min morfar som fyller 68! och det blev lite sent men trevligt var det haha!

Näe nu måste jag sätta igång med allt här, vi hörs när jag har pluggat klart och det kommer nog ta ett tag  ni får ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar