tisdag 10 april 2012

Godmorgon

Just nu ligger jag i min mysiga säng och har precis vaknat. När jag vaknade hörde jag bara hur regnet öste ner utanför mitt fönster. Fyy vad trist... Det regnade ju hela dagen igår räckte inte det? Aja, jag tycker bara att regn är mysigt så jag är inte helt emot det men det känns ändå lite tråkigt :(

Hur som helst så hade jag en jättebra dag igår, bakade en sockerkaka som blev så otroligt god! Lite stolt över mig själv faktiskt. Sedan lite senare på kvällen gick jag hem till Disa och Amanda med. Så vi hemma hos Disa i ungefär en timme och sedan gick jag och Amanda hem till mig istället där vi bara tog det lugnt och kollade på ett avsnitt av andra säsongen av True Blood!

Ja så såg ungefär min dag ut igår. Och idag vet jag inte exakt vad jag skall göra men mamma sa att vi kanske skulle gå på BIO! Det vore roligt, älskar verkligen att gå på BIO.
Men vi hörs lite senare! Nu ska jag kolla på True Blood :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar