söndag 25 mars 2012

Våffla, sylt & grädde...

Hej!

Min mormor och morfar var på besök hos oss för en liten stund sedan, har inte träffat dom på ett tag för dom har varit i spanien på semester så det var roligt att träffa dom igen, såå bruna :)

Vi fikade med våfflor, grädde och sylt på altanen i solen, det är ju sånt fint vårväder idag så det passade alldeles utmärkt... mysigt!

Nu skulle jag gärna vilja fortsätta att sitta i solen men skulle behöva få gjort lite skolgrejer så det får bli att jag lägger en timma och kanske lite till på det för ikväll kommer det gäster igen, nämligen min farmor och min faster så då kan jag ju inte sitta med det för då vill jag umgås så mycket som möjligt med dom.

Men ni får ha en fortsatt underbar söndag i detta fina vårväder och njut så mycket ni bara kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar