lördag 10 mars 2012

Mys kväll...

Hej på er!
Bloggade aldrig när jag kom hem men jag hade fullt upp med att testa mina nya plagg och så var jag tvungen att skriva lite på min teknikuppsats. Men ni får ett inlägg nu istället och hoppas att ni inte är allt för besvikna på det.

Hur som helst så har jag precis ätit en supergod middag. Och om en liten stund ska jag sätta mig med familjen och kolla på melodifestivalen det är ju finalen idag och det vill jag verkligen inte missa. Vilka hejar ni på? Jag vill att loreen ska vinna. Hon har en så grym röst och hennes låt är så bra. Hoppas hon vinner!

Tänkte jag skulle lägga upp ett inlägg på vad jag köpte i stan också, hinner inte det ikväll men antingen imorgon eller någon gång i veckan. Jag får se men ni får hålla utkik!

Nu ska jag klä på mig myskläder... Ni får ha en grym kväll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar