onsdag 7 mars 2012

Segt som en dumleklubba...

Den här dagen har varit seg som en dumleklubba...haha om ni försår vad jag menar. Slutade 15:45 och började 08:00 imorse, det är inte rättvist, är typ dödstrött när man kommer hem och inte nog med det, har en massa plugg som skall göras också... blir så trött.

Har ju mitt stora musikprov imorgon och det måste jag repetera massor så att det sitter och lite andra småsaker som också skall bli klara hade jag tänkt, kommer att få sitta i helgen och göra. Men jag vill bara säga att det är denna veckan som är nu och nästa som det är mycket saker i skolan sedan ska det förhoppningsvis lugna ner sig lite så att jag kan blogga om lite mer intressanta saker och att jag slipper att göra mindre plugg på helgerna.

Men nu måste jag sätta igång, vi hörs <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar