torsdag 22 mars 2012

Plugg och träning

hallojsan!

Fint väder vi har i dag, underbart är det! Sitter just nu och har precis ätit ett stort och gott mellanmål och skall snart sätta igång med lite plugg. Har nämligen som ett litet test/prov imorgon på språkhistoria så skulle behöva repetera lite så att det sitter bra. Det är det jag har kvar att göra innan denna veckan är slut men inte nog med det nästa veckan känns det som att det kommer en hel hög med läxor och prov så jag kommer att behöva göra lite imorgon och i helgen för jag kommer verkligen inte orka sitta med skiten i veckan...blir sååå trött.

Hur som helst så skall jag nu försöka sätta mig och läsa (känns trök) men det gör ingenting för jag hade inte tänkt att läsa på hela kvällen för att ikväll skall jag dra iväg till gymmet och träna, sååå sköönt skall det bli, älskar att träna mår så bra av det och sedan är det roligt också!! haha

Vi hörs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar