måndag 5 mars 2012

En riktigt go dag...

Hej!

kom hem från skolan för en stund sedan och nu sitter jag och äter mellanmål som vanligt. Har haft en jättebra dag idag! vet inte riktigt varför men jag mår väldigt bra. Det är lite konstigt egentligen för att så mycket prov och inlämningar jag har framför mig. Men så är det, ibland mår man riktigt bra.

Sedan känns det typ som lördag för mig idag för jag har nämligen studiedag imorgon, sååå skööönt! men jag kommer inte slappa något alls för jag har lite saker som jag måste plugga till. Bland annat ett ganska så stort musikprov på torsdag och sedan en teknikuppsats som skall lämnas in nästa vecka, men som jag inte har börjat på en...inte så bra. Är ganska bra på att flytta saker framför mig hela tiden, speciellt när det gäller uppsatser. Men nu äre slut på det!

Hoppas att ni har haft en bra måndag! nu ska jag alldeles strax sätta igång med plugget...vi hörs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar