lördag 31 mars 2012

Sköna helg...

Hej kära ni!
Visst är det skönt att det är helg? Själv är detta väldigt efterlängtad helg för att det är den första på länge som jag inte ska plugga ett skit!! Jag skall inte ens röra mina böcker bara ta det lugnt och softa. Det låter skönt va? Jag tycker att jag är värd det efter så mycket som jag kämpat.

Just nu ligger jag i soffan och bara tar det lugnt, fick nämligen lite ont i magen av någon konstig anledning så kände att jag behövde vila mig en stund. Lite senare i eftermiddag ska jag och min familj på ett kalas, min farfar fyller nämligen 65 år idag! Grattis farfar. Så jag ska dit och fira honom i några timmar sedan ska jag förhoppningsvis träffa Disa och så skall vi ha en liten myskväll hemma hos någon av oss. Jappjapp så jag har en riktigt bra dag och kväll framför mig!

Men nu måste jag fortsätta att vila mig, vi hörs ikväll!

P.S bloggar från mina nya älskling Iphone 4 som jag fick av mina goa föräldrar i veckan! (Glad tjej :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar