måndag 26 mars 2012

If i was your boyfriend, I never let you go...

Ja, så sjunger Justin i sin nya singel (boyfriend) lyssnade på den förut...sååå bra är den!

Hej på er!

Denna veckan är en sådan "mycket hela tiden vecka" inte roligt alls faktiskt... så jag måste lägga hela min eftermiddag och halva på kväll på detta. Har massor med saker men på torsdag har jag bland annat ett tyska prov som jag måste plugga ganska mycket på för jag känner att jag inte riktigt är hemma på vissa saker där men det borde jag ordna.

Men jag hoppas att ni har en lite roligare vecka att se fram emot med inte lika mycket saker som jag har hela tiden känns det som, varje vecka. Men så här är det väl att gå sista året i grundskolan :(




Vi hörs, hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar