torsdag 15 mars 2012

Hej!

Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Men tog mig hem på ett sätt jag inte brukar göra... jag gick med min vän amanda och det var skönt att gå för då fick man friskt luft och sånt. Brukar nämligen annars alltid åka buss (skolbuss haha)

Hur som helst har jag pluggat väldigt mycket denna veckan men nu är det slut pluggat för resten av veckan. För om en liten stund kommer amanda hit och vi ska umgås, prata och sånt för det var vääääääääääääääääääldigt längesedan. Sedan ikväll skall jag sticka till gymmet och träna, skall bli skööönt! har knappt kunnat träna denna veckan förutom i måndags då vi hade konditionsträning på idrotten som gjorde så att jag fick sådan träningsverk att jag inte kunde träna... men nu är bra så då är det bara att köra på! yess

Men vi hörs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar