söndag 8 januari 2012

Välkommen!

Hej!

Välkommen ska du vara till mina nya blogg som skapades alldeles nyligen. Det var min underbara och goa kusin Alice som hjälpte mig med detta. Hon var så snäll och fixade designen och allt. Vill verkligen tacka henne för jag skulle inte kunnat göra det bättre, så tack så mycket Alice!

Ja, hur som helst detta är mitt allra första inlägg på denna bloggen och det kommer att komma många, många fler i fortsättningen. Men de första" vanliga" inläggen börjar imorgon, så håll utkik!

2 kommentarer:

  1. Hej Bella, spännande med ny blogg, snällt av Alice att hjälpa dig. Puss o kram //Mamma

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så! Jag tycker bara att det är kul och hjälpa till ;) Saknar dig Bella! Ha det nu riktigt gött i Thailand!

    Kram från mig♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera