måndag 9 januari 2012

Godmorgon

Godmorgon!

Jag gick nästan precis upp ur sängen, har svårt att somna på kvällarna då jag har vänt på dygnet något rejält. Men ikväll måste jag nog försöka komma i säng i tid för imorgon är första dagen i skolan efter jullovet. Åh det känns så konstigt att börja skolan igen när man har varit ledig i nästan 3 veckor. Men självklart känns det skönt att också få komma igång med allt och rutinerna.

Ialla fall, nu sitter jag och dricker en varm kopp te med smak av jordgubb och äter lite hallonyoghurt. Sen efter det vet jag inte riktigt, ska kanske sätta mig vid TV och kolla lite. Efter det är det dags för mig att fortsätta skriva på min uppsats om buddhism & kristendom för nu har jag skrivit länge på den och bör vara klar idag!

Men vi hörs lite senare, ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar