måndag 9 januari 2012

En mysig dag

Hejhej!

För bara en liten stund sedan kom jag hem ifrån en riktigt mysig promenad med min vän Disa. Vi hade det såå mysigt, tog med oss våra kameror och gick ut i skogen och fotade massa fina naturbilder och bara umgicks med varann för det var längesedan vi gjorde det.

Sedan när vi kände oss nöjda gick vi hem till henne och bara umgicks, hon visade mig vad hon fått i julklapp och lite andra saker. Ja en väldigt mysig dag har jag haft. Jag tänkte att jag skulle försöka lägga upp naturbilderna som jag tog, blev ganska nöjd med dem faktiskt hihi. Men jag lägger upp dem lite senare ikväll för nu måste jag fortsätta med... ja, jag behöver nog inte nämna det igen tror jag haha

Ha det bra, och håll utkik för bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar