tisdag 10 januari 2012

Hejsan!

Har er dag varit bra?

Min dag har varit jättebra. Hade faktiskt vanliga lektioner i skolan idag, förvånade mig lite. Men det är alltid bra att få komma igång med allt så fort som möjligt för vårterminen i skolan gå så otroligt fort och jag känner på mig att den kommer gå fortare just denna vårterminen då jag har nationella prov också, går sista året i grundskolan nu, sååå skönt alltså men också tufft med tanke på betygen och så.

Jao, men nu sitter jag och äter mellanmål och bara kopplar av för en liten stund. Vet inte vad jag ska göra av resten av dagen, kanske tar jag dagen som "göra ingenting" eller så kanske jag skulle skriva klart resten av uppsatsen. Det var nämligen sagt att den skulle lämnas in på torsdag denna veckan, men blev flyttad till nästa vecka på måndag fick vi reda på idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar