torsdag 12 januari 2012

Kylig dag...

Hej!

Kom hem för en halvtimme ungefär. Har inte hunnit göra så mycket ännu sitter bara och små fryser lite grann, är ju så otroligt kallt ute tycker jag och sedan när man kommer iin så är det som att man fortsätter frysa. Usch och fy och blää. Det är verkligen tur att jag ska åka till värmen alltså, orkar inte med att det är kallt. Jaja, men  nu får jag sluta klaga för jag ska ju faktiskt åka till värmen snart så det är bara att hålla ut, haha.

Men i alla fall så gör jag inte så mycket just nu, ska snart sätta igång med plugget. Har tyvärr inte så mycket roligt att berätta i detta inlägget för jag gör inte så mycket mer än att plugga just nu. Men jag lovar er det kommer mer roliga saker längre fram ni får bara hålla ut lite. För det är så just nu i alla fall att jag inte umgås jättemycket med kompisarna och det är både för att jag har lite och göra inför att jag ska åka iväg och sedan för att jag satsar extra mycket på skolan denna sista terminen.

Jao, men nu ska göra lite engelska vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar