måndag 9 januari 2012

Snö...

Hejsan!

Hela förmiddagen har jag suttit med uppsatsen om buddhism & kristendom och jag är fortfarande inte klar. Men jag kan säga att det är inte så mycket kvar nu, ska bara skriva klart om allt som jag ska ha med och sen finslipa texten.

Men just nu har jag tänkt att ta ett litet break ifrån detta, då jag som sagt suttit ganska länge. Ska ut i snön och träffa min vän Disa. Vi har tänkt ta en liten promenad med våra kamereor och fota lite och sånt. Jag vet inte när jag är tillbaka igen, men kommer inte vara borta förlänge då jag måste fortsätta med uppsatsen. Usch vad jag låter tråkig när jag bara pratar om den hela tiden, men när jag är klar så ska ni få läsa lite mer intressanta saker.

Men nu måste jag hoppa i ytterkläderna och ge mig ut, ha det gött!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar