torsdag 9 februari 2012

Trött...

Hej bloggen!

Idag har jag varit i skolan som vanligt. På morgonen vid kl 9 hade vi nationella prov delprov C i svenska. Jag tycker att det gick bra för mig, trodde faktiskt att det skulle vara svårare men det var det inte.  Så nu är det bara delprov B kvar och det är muntligt prov typ, men det är lättare så det ska gå bra.

Nu sitter jag och gör ingenting känns det som förutom att blogga då... men jag har matteboken bredvid mig för jag hade tänkt plugga lite eftersom jag har prov imorgon. Men jag är såå trött och orkar verkligen inte göra något mer ikväll förutom att kolla på TV. Funderar på att bara ta det lugnt innan jag ska gå och lägga mig, har pluggat i skolan mycket inför detta provet som är imorgon så känner mig hyfsat förbered.

Men nu börjar Biggest loser Sverige snart... får inte missa det, tycker det är så roligt att se när dem får träna och kämpa och man själv sitter i soffan och latar sig, mohaha

Hahaha, nu är jag trött, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar