fredag 10 februari 2012

Fredag!

Äntligen är det fredag! har längtat och längtat efter denna dagen hela veckan och äntligen är den här, wonderful! hela denna kvällen, och hela helgen är jag ledig, inget plugg så skönt. Känns så bra att nationella proven i svenska är över också, har varit väldigt nervös inför dom och bang boom så var det över. Nu vet jag hur det känns att göra nationella och behöver inte vara så nervös över att det inte ska gå bra.

Imorgon ska jag tillbringa min dag och kväll med Disis. Först på dagen ska vi åka in till stan, fika, titta i affärer och bara ha det mysigt. Det var väldigt längesedan som jag och min vän gjorde det som vi båda älskar, att gå i stan, så det ska vi göra. Sedan på kvällen ska vi ha en liten filmkväll, kolla på vampire dieres och sånt trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar