söndag 12 februari 2012

Sköna söndag...

Hejsan!

Mår ni bra?

Jag har inte hunnit göra så mycket denna sköna söndag. Har bara ätit frukost och nu sitter jag vid datorn och chillar. Igår var jag med Disa, vi var i stan som jag sa. Jag fick köpt tre snygga plagg som jag kan lägga upp och visa för er alldeles strax. Efter att vi varit i stan så gick vi hem till Disa och åt mat och kollade en liten stund på melodifestivalen. Jag tycker inte det var så bra låtar igår, eller Sonja aldén sjöng vackert.

Sedan lite senare på kvällen kollade vi på några avsnitt av True blood, såå bra. Men det blev väldigt sent igår så jag känner mig lite trött, får se vad jag hittar på att göra idag, funderar på att gå ut i det fina vädret och fota lite, ingen dum idé alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar