onsdag 29 februari 2012

En trött bella...

Hej!

Har inte haft tid och inte orkat blogga, är ledsen för det. Men det är så att jag har en period nu där det är mycket prov och inlämningar i skolan så all tid går till det.

När jag kom hem från skolan la jag mig och kollade på något avsnitt av The Vampire Diaries och sedan var jag såå trött så jag la mig på sängen och bara vilade en stund innan middagen. Riktigt skönt var det. Och nu sitter jag med SO uppgiften, har inte mycket kvar nu ska bara finslipa på texten och skriva till några grejer till så det känns bra.

Ville bara skriva ett inlägg för att berätta varför det är så dålig uppdatering...men nu vet ni!
Ska fortsätta en liten stund och sedan ska gå och lägga mig, ska försöka komma i säng lite tidigare idag.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Imorgon är det torsdag, älskar torsdagar för då vet man att det snart är helg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar