lördag 25 februari 2012

Tränat...

Jag och mamma har varit och tränat på gymmet i några timmar och sedan handlat massa gott till ikväll. Kom hem för en liten stund sedan och sitter i soffan, är helt slut i kroppen nu, men det känns otroligt skönt. Pratade om i förra inlägget om jag skulle börja träna på gym, och så blev det, skaffade nämligen gymkort idag!! överlycklig är jag, har velat ha det länge så att jag bara kan gå och träna när jag vill :)

Hur som helst funderar jag på om jag ska sätta mig och plugga en stund eller om jag ska flytta det till imorgon, beslutångest. Gillar verkligen inte att sitta och plugga på en skön lördag, men det får nog bli så ändå känner jag. Ikväll ska jag nog hänga med kömpisen till Ica, hon ska köpa godis och hon vill att jag ska hänga med henne... haha söt är hon.

Har ni gjort något roligt än idag?

Vi hörs senare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar