onsdag 27 juni 2012

Promenad i solnedgången

Hej! Fick bli ett litet kort inlägg så här sent istället för när jag kom hem. Direkt när jag kom hem åt jag lite mat och stack sedan ut på en promenad med Disa. Fick ganska långt och vid ängar samtidigt som solnedgången var, Disa hade med sig sin kamera så vi fotograferade lite. Jättemysig var det verkligen! Har massa fina outfits i huvudet som jag bara vill ha på mig nu och fotografera. Ska förhoppningsvis åka till stan i helgen med Disa och kolls lite på rean, skulle vilja få tag på bland annat en vit kavaj, ett linne som jag kollat på och samt någon mobilväska. Får väll se vad jag hittar! Nu ska jag sova, har varit en lång arbetsdag och det kommer en ny imorgon så jag måste vara utvilad. Godnatt & sov gott P.s kom in på mitt gymnasium, är jätteglad!! :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar