tisdag 19 juni 2012

Sova, äntligen!

Hej på er! Bloggen har stått stilla några dagar nu och det beror på att jag har börjat mitt sommarjobb. Jag är ganska trött på eftermiddagarna så har helt enkelt inte orkat skriva något inlägg men jag ska försöka... Första dagen var igår och jag tycker att det gick hyfsat bra. Det är ju självklart mycket nya saker och allt men det har gått bra. Idag kändes det som att jag var mer inne i det, visste mer om vad saker fanns och så och det kommer säkert betyda att imorgon kommer kännas ännu bättre och fortsätta på det viset, jag får se. Men jag känner mig väldigt ovan med sommarjobbet. Har en bit att åka varje dag och sp känner jag mig inte riktigt " hemma" men så är det alltid i början när man håller på med något nytt. Just nu längtar jag bara efter min lön, haha! Men får bita ihop och kämpa det som är kvar. Ojdå nu börjar klockan bli mycket, ska upp tidigt imorgon! Vi hörs, sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar