tisdag 26 juni 2012

Trött efter en arbetsdag...

Hej på er!!

Nu var det längesedan som jag bloggade men jag är tillbaka och jag lovar att jag stannar, haha! jag sommarjobbar fortfarande så jag är så otroligt trött på eftermiddagarna/kvällarna när jag kommit hem så har ingen ork till bloggandet. Det jag gör när jag kommit hem är att äta, kolla lite på TV och sedan går jag och lägger mig. Men jag saknar verkligen bloggandet och har gjort de dagarna som varit så nu ska jag blogga igen precis på samma sätt som jag gjort innan.

Jag tänkte att jag skulle bli lite bättre på att lägga in outfit bilder här på bloggen. Jag gjorde det ett tag men så vet jag inte vad som hände, är nog lite lat i mellanåt men jag ska försöka för jag tycker det är roligt och sedan så blir min blogg lite roligare att klicka in på när man ser lite mer bilder i överhuvudtaget! Nu när jag jobbar så lägger jag inte upp outfit bilder för jag har ingen speciell outfit då, en jobboutfit helt enkelt haha! men outfit bilderna kör jag igång med när jag har avslutat mitt sommarjobb, vilket är i slutet på nästa vecka! jag lägger nog inte upp "dagens outfit" varje dag men kanske varannan eller var tredje, ni får hålla utkik!

Hur som helst så har jag haft en bra dag! började ganska sent idag så fick en ganska så lång sovmorgon, as gatt! och sedan har dagen rullat på och på eftermiddagen någon timma innan jag slutatde kom min kära vän Disa och överraskade mig på jobbet! blev jätteglad, hon köpte en macka och dricka och så satt vi och pratade en stund. Så gossig är du, älskar dig min vän! <3

Men nu ska jag borsta tänderna och sedan sova, är så trött så det ska bli skönt!

Godnatt & sov gott

P.S imorgon får jag reda på om jag kommit in på mitt gymnasium eller inte, ahh spännande! är jätte nervös men jag får hålla tummarna :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar