tisdag 10 juli 2012

En liten semester från bloggen

Hej på er!

Avslutade mitt sommarjobb i fredags och det var så skönt och jag kände då för att bara ta det lugnt, njuta och umgås med min familj och vänner. Jag bestämde mig för att ta en liten paus från bloggen för jag kände att jag inte hade någon blogglust i överhuvudtaget och kände inte att mina inlägg skulle bli något roligt att läsa så det var därför! Men nu är jag tillbaka men funderar på att skaffa en helt ny och fräsch blogg på "blogg.se" istället. Tycker om blogspot men jag tycker att blogg.se är lättare när man vill ändra saker eller bara fixa sin design. Men jag kommer fortsätta blogga här medan jag håller på och fixar med den nya bloggen så att ni vet det.

Skriver bloggadressen till en nya bloggen när allt är klart! vet inte hur lång tid det kommer ta, det kan ta en några dagar, en vecka eller mer får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar